Remek elemek, melyek testednek lelkednek kellenek.

A jövő már itt van (Innováció és Direkt Márkatulajdonosi Kapcsolat)
Az Szncia.hu-nál hiszünk abban, hogy az egészség a jövő beruházása. Ezért hoztuk létre Magyarországon egyedülálló online piacterét, ahol közvetlenül a Márkatulajdonosoktól származó, legkorszerűbb étrend-kiegészítőket találja. Az Szncia.hu több, mint egy webáruház, egy gondoskodó partner. Nálunk nem csupán vásárol, hanem egy olyan platformhoz csatlakozik, ahol a legújabb tudományos fejlesztések és a legjobb árak találkoznak. Célunk, hogy az Szncia.hu-val hozzáférést biztosítsunk Önnek a legmegbízhatóbb forrásokhoz, és támogassuk testi és szellemi jólétét minden nap. Fedezze fel velünk az étrend-kiegészítés jövőjét, kényelmesen, megbízhatóan.

Kik vagyunk mi?

Létrehoztunk egy egyedi online piacteret, az Szncia.hu-t, ahol az Ön számára közvetlenül a Márkatulajdonosoktól származó, legkorszerűbb étrend-kiegészítőket tesszük elérhetővé. Célunk, hogy egy megbízható forrást és gondoskodó partnert biztosítsunk az Ön egészségi útján, inspirálva Önt, hogy a minőségi étrend-kiegészítők a napi rutinja természetes részévé váljanak. Elhivatottságunk abban rejlik, hogy Ön a legjobb minőségű, ellenőrzött termékekhez jusson hozzá, amelyek a legújabb tudományos fejlesztések alapján készültek.

Az étrend kiegészítő Szncia.

Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.) Szncia.hu weboldal használatához

Rendeléssel Kapcsolatos Kérdések

1.Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

 Nem, a weboldalon történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció.

2. Hogyan tudok rendelni?

A vásárlás menete lépésről lépésre:

  • Böngéssz a kínálatban: Fedezd fel a termékeinket/szolgáltatásainkat a kényelmes kategóriák és szűrők segítségével.
  • Tedd kosárba: Ha megtaláltad a tökéletes terméket, egy kattintással a kosaradba teheted.
  • Pénztár: Kövesd az egyszerű lépéseket a rendelés véglegesítéséhez. Itt adhatod meg a szállítási és számlázási adataidat, és választhatsz fizetési módot.
  • Rendelés feladása: Miután mindent ellenőriztél, kattints a "Rendelés feladása" gombra, és már kész is!

    3.Mi történik a rendelésem leadása után? 

    A Kereskedő a megrendelést összesíti és elektronikus üzenetben visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, a számlával együtt (amennyiben közvetlen kifizetés történt).

    4. Mi van, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt? 

    Amennyiben a visszaigazolás legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

    5. Mikor tekinthető érvényesnek a rendelésem? 

    A rendelés akkor érvényes, ha minden kötelező adatot kitöltött, a termék(ek) vételárát megfizette, és a Kereskedő a megrendelést visszaigazolta.

    6. Visszavonhatom a rendelésemet? 

    A rendelés visszavonására a megrendelés visszaigazolásának időpontjáig van lehetőség. Ezt követően a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után. A visszavonási szándékot haladéktalanul jelezze az ügyfélszolgálati telefonszámon nyitvatartási időben vagy az info@szncia.hu e-mail címen.

    7. Mit tegyek, ha hibás adatokat adtam meg a rendelés során? 

    Ha a megrendelést követően észleli, hogy adatait tévesen adta meg, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Kereskedővel az info@szncia.hu e-mail címen.

    8. Milyen fizetési módok közül választhatok?

    Választhat közvetlen banki átutalást, készpénzes vagy bankkártyás fizetést átvételkor (utánvét), illetve online bankkártyás fizetést.

    9. Hogyan működik a közvetlen banki átutalás? 

    A Kereskedő által megküldött számla alapján kell a vételárat átutalni a K&H Bank Zrt.-nél vezetett 10410400-00000100-57284690 számú bankszámlára. A közlemény rovatban fel kell tüntetni a megrendelés számát. Erre a számla megküldésétől számított 48 óra áll rendelkezésre.

    10. Mi történik, ha nem utalom el a vételárat 48 órán belül (banki átutalás esetén)?

    Amennyiben 48 órán belül nem egyenlíti ki a vételárat, a megrendelés törlésre és a kiállított számla sztornózásra kerülhet, erről elektronikus értesítést kap.

    11. Biztonságos az online bankkártyás fizetés? 

    Igen, az online bankkártyás fizetés a SimplePay (OTP Mobil Szolgáltató Kft.) biztonságos rendszerén keresztül történik. A fizetési tranzakció adatait és biztonságát a Bank kezeli.

    12. Milyen szállítási módok vannak? 

    Kérheti a terméket házhozszállítással futárszolgálattal vagy csomagautomatába.

    13. Mely futárszolgálatokkal dolgoznak? 

    A kiszállítást a Magyar Posta Zrt. és a Packeta Hungary Kft. végzi.

    14. Mennyibe kerül a szállítás?

    • Csomagautomatába történő szállítás: 990 Ft.
    • Házhozszállítás Magyar Postával:
      • 0-10 kg-ig: 1.990 Ft.
      • 10-20 kg-ig: 2.990 Ft.
      • 20-40 kg-ig: 5.990 Ft.
    • Utánvét költsége: 499 Ft.
    • Magyar Posta általi kiszállítás esetén 990 Ft kezelési költséget számolunk fel.

    15. Mit kell tennem a csomag átvételekor? 

    Átvételkor ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét a futár jelenlétében. Mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén azt a helyszínen írásban rögzíteni kell.

    16. Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag? 

    Készítsen fotót a küldeményről több nézetből, a külső sérülésekről, a csomag tartalmáról és a felbontáskori állapotról. Ezeket küldje el az info@szncia.hu e-mail címre a sérülés leírásával együtt.

    17. Mi történik, ha a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot? 

    A futár értesítést hagy a kiszállítási címen, amin keresztül érdeklődhet a csomagról. Sikertelen kézbesítés esetén a futár díjmentesen újra megkísérli a kiszállítást egyeztetett időpontban.

    18. Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? 

    Ha a csomag az Ön érdekkörében felmerülő okból nem kerül átvételre, köteles a szállítás költségét és az ezzel kapcsolatosan felmerülő teljes kárt 8 napon belül megtéríteni a Kereskedőnek. Ilyen esetben a következő megrendelését csak előre fizetéssel (banki átutalás, online bankkártya) tudja rendezni.

    19. Az oldalon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t? 

    Igen, a termék mellett található vételár az ÁFA összegét tartalmazza.

    20. Mi történik, ha hibás ár szerepel a weboldalon? 

    A Kereskedő nem köteles a terméket hibás áron teljesíteni. Ilyen esetben felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, melynek ismeretében Ön elállhat a vásárlási szándékától. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között.

    21. Milyen jogaim vannak, ha hibás terméket kapok? 

    Hibás teljesítés esetén Önt kellékszavatossági, termékszavatossági és adott esetben jótállási jogok illetik meg a Polgári Törvénykönyv és a vonatkozó kormányrendeletek szerint. Kérheti elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését. Bizonyos esetekben árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.

    22. Kicserélik a terméket, ha a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodik? 

    Igen, ha a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

    23. Visszaküldhetem a terméket, ha meggondoltam magam? 

    Igen, internetes vásárlás esetén a termék átvételétől (több termék esetén az utoljára átvett terméktől) számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt a jogát a szerződés megkötésétől a termék megérkezéséig is gyakorolhatja.

    24. Minden terméket visszaküldhetek? 

    Nem. Nem gyakorolható az elállási jog például olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. További kivételek az ÁSZF 9.§ i) pontjában találhatók.

    25. Ki fizeti a visszaküldés költségét elállás esetén? 

    A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

    26. Mikor kapom vissza a pénzemet elállás esetén? 

    A Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríti a kifizetett vételárat. A Kereskedő visszatarthatja az összeget, amíg a terméket nem kapta vissza, vagy Ön nem igazolta annak visszaküldését.

    27. Hova fordulhatok panasszal? 

    Panaszát írásban nyújthatja be a Kereskedő levelezési címére az info@szncia.hu e-mail címre.

    28. Biztonságban vannak a személyes adataim?

    A Kereskedő adatkezelési tevékenységét az EU Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR) és az információs önrendelkezési jogról szóló törvénynek (Infotv.) megfelelően végzi.